دانلود رایگان کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر در وب سایت کتاب برو برای شما معرفی شده است.

کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی یکی از سری کتاب های آموزشی است که دارای محبوبیت جهانی است و توسط فیلیپ کاتلر طراحی و تنظیم شده است و شامل کلیه اطلاعات مورد نیاز دانشجویان این رشته می باشد.

کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر پی دی اف

در رابطه با محتوای این کتاب می توان گفت که تقریباً موفقیت تعداد زیادی از شرکت ها به بازاریابی آنها بستگی دارد که نقش و جایگاه قابل توجهی دارد که برای توانمندسازی شرکت مربوطه بسیار مهم است و همچنین اگر تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود داشته باشد، اگر شرکت نتواند از آن سود ببرد، وظایف مالی، عملیاتی، حسابداری و سایر امور تجاری اهمیت چندانی نخواهد داشت که در رابطه با این کتاب می توان گفت: با هدف آموزش مدیریت بازاریابی و تعیین چارچوب دقیق در این زمینه، این امر منجر به پیشرفت تعداد زیادی از شرکت ها شده است.

اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

در این کتاب سعی شده تا بازاریابی به شکلی مفید تعریف شود و علاقه مندان به این حوزه بتوانند با استفاده از این کتاب بهترین نتایج ممکن را کسب کنند و همچنین این کتاب به بررسی و تحلیل موضوعاتی مانند تدوین و اجرای استراتژی ها، بازارهای دانش، تقاضای بازار و بازاریابی می پردازد. محیط زیست، ارزش آفرینی، رضایت و وفاداری مشتری، تحلیل بازار مصرف کننده و غیره به روشی عالی ترجمه کنید.خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

این کتاب شامل 18 فصل است که هر فصل مطالب خاص خود را ارائه کرده است. فصل 18 به بررسی و تعریف مبانی مرتبط با مدیریت بازاریابی در اقتصاد جهانی می پردازد. وی خاطرنشان کرد: در پایان هر فصل خلاصه ای در رابطه با آن فصل ارائه شده است تا بتوانید به سرعت هر آنچه را که یاد گرفته اید مرور کنید و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنید. تجزیه و تحلیل کنید و امیدوارم بهترین درس ها را در این زمینه آموخته باشید.

منابع معتبر برای دریافت و دانلود این کتاب:

دانلود کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

کتاب پیشنهادی

کتاب جامعه شناسی آنتونی گیدنز ترجمه منوچهر صبوری